» متن ترانه تند میرم (با بهزاد لیتو)
عشق زيباست
تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
هوانی2فیلم وعـکس3K30
پايدارشاپ2
تنهاي تنهازيرباورون
سکوت دل
اخبارفوتبال و موزيك
♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
کاش یکم بارون بگیره
sarensa
جدیدترین عکس و اخبار
onlylove
فانوس دلهای دریایی
درحسرت وفا
HHخانه عشقHH
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق زيباست و آدرس no-love2lovely.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 97105
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1


تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

نويسندگان
اميد

آرشيو وبلاگ
بهمن 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
29 / 4 / 1391برچسب:, :: 4 PM :: نويسنده : اميد
« خواننده : عرفان « آهنگ : تند میرم (با بهزاد لیتو) اینترو پایدار , تند میرم مثل لیتو ورس یک روی خطم من مثل عابر پیاده , ولی بین خطام خیلی فاصله زیاده دافت اگه باته ولی را میده بیارش , پایین تاریک و سیاهه بالا باریکا زیاده سالم بره بیرون دافت حامله بیادش , همه میگن لیتو شده عامل ویارش بچمم تند میره کالسکه ویراژه , زندگیت اتوبانه حادثه زیاده دورمونم پر شده دیگه پاپارازی , میخوام پول در بیاد بشه پاپا راضی دوست داری بیای بالا تو وایستا داشی, میخوای تند بری کاشکی تو کاسکت داشتی زندگی پوکره و منم بودم خوش شانس , یه مشت کوتوله دورم مث لوک خوش شانس بگو bonne chance تا که با هم بریم پاریس , آره بریم تا نیس تا که بشیم ما خیس کوروس تند تند میریم جلو سریع من و لیتو تند تند میریم میگی یهو یهو غیب شد ساموئل اِتو با تیمه بشمر ، یک و دو سه تو زدیم گل و به تو ورس دو آه تند میرم هی نگو وای وای چرا ؟!من تند میرم مث نور صاف داغ چراغ قلبت پلومه خب دیگه تاپ تاپ چرا , پر خط رو زمین تو تو آفساید کنار چترو باز کن چون که پول داره میباره , بهزاد تو راه با یه روس داره میادش نه نگو دوس داره میخوادش , اگه اوندوست خوب داره میخوادش تند میرم انگاری دنبال منن , مثل دزدی که دنیارو دزدیده منم من تند میرم مثل غذا هندی , من تند میرم فضا فضا مریخ میرم بالا با آدم فضائیا اونجا , صفینمو نگا ناخدا بیا اونجا من تند میرم مثل mclaren و benz coupe , نیستم پلوت داری میگی تو بِز (بهزاد) کو !؟ کوروس تند تند میریم جلو سریع من و لیتو تند تند میریم میگی یهو یهو غیب شد ساموئل اِتو با تیمه بشمر ، یک و دو سه تو زدیم گل و به تو ورس سه من تند میرم ولی باتو آروم میام , اگه تند بیام یهو دیدی بارون میاد دافت کبابیه داف من از monsoon میاد , خیلی شیک و تمیزیم دورم گارسون زیاد الان داره سرو میشه توی سینی raspberry , پیش من باش نبینم جای خزبری هفت مرحله بوده حالا هر سری داره میترکه موزیک بشین پس بریم لب دافت پروتزه توی سرم پرِ تزه , دماغا عملی دور همه پر خل و چل همه ک.س میگن تا که فقط باشن توی جمع , من تفریق و رادیکال و ک.س خوار جمع من تند میرم تند تر از جی سیکس , الان ناراحتی هیچی تو جیب نیس سرعت پایینِ تو پات خوب تیز نیست , وای چرا اونجا تیز نیست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: